Predikant:
Drs. T. Wijnsma (Voorzitter)

Consulent:
Drs. J.L. de Jong (Soest)

De kerkenraad bestaat naast de predikant, uit 5 ouderlingen en 2 diakenen.

Ouderlingen:

J. Doppenberg

G.E. op't Hof

J.S. de Koning

Diakenen:

Het moderamen bestaat uit de voorzitter en de 1e scriba.

Wijkindeling:

De gemeente is ingedeeld in 4 wijken. De wijkouderlingen respectievelijk wijkdiakenen zijn:
Wijk 1 noord:  J.S. de Koning / J. W. Smaardijk
Wijk 2 oost:    G.E.op ‘t Hof /
Wijk 3 zuid:
A. Eveleens / J. W. Smaardijk

Wijk 4 west:   J. Doppenberg/

(De wijkindeling is te vinden in de gemeentegids, die aan leden van de gemeente wordt uitgereikt.)

Kerkenraadsvergaderingen
De kerkenraad vergadert in principe elke 3e donderdag van de maand. Precieze datum en tijd worden tijdens de kerkdiensten afgekondigd.